OT: Patek - Bakalarka nikoliv z Plzne ;-)

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Říjen 29 18:21:19 CET 2009

Zdravím,

> [...]
> proste neexistoval, nebo nevim.
>
> Jen vybiram prvni co me uderilo do oka
>  - Laserova LEDka ma blikat az na 30 MHz a ma paralelne 1uF kond .... str 56
> - Z nejakeho vzorecku z literatury mu vyslo ze ma nabijet 33pF kond proudem
> 33pA - a on tuto hruznost postavil  - misto aby vsechno nasobil milionem a
> dostal realnych 33uA do 33uF  - str 40
> + mnoho dalsich
>
> - nakonec konstatoval ze mu nic nefungovalo a je otazka jestli obhajil nebo
> neobhajil - pokud byl oponent stejne neviditelny jako vedouci tak mozna ano

Tak to by mne opravdu zajímalo :-).

> - a druha otazka je obhajil by u nas, kdyby se dopustil skolackych chyb na
> urovni elektroprumyslovky ??

To hodně záleží, kde by obhajoval. Pokud bych byl řízením osudu vedoucím jeho
práce já, tak by jednoduše takovou práci ani neodevzdal, neboť bych mu to
nedovolil :-) a pokud by mne neposlechl a práci odevzdal, tak bych ji
nedoporučil k obhajobě ve svém posudku.

Druhým stupňem pak je oponent. Oponenta vybírám já podle zaměření práce, tohle
vypadá na práci hardwarovou a tak by opoenturu dělal jistý Ing. P.C., který je
velice dobrý bastlíř a patrně by se mu při čtení této práce protočily panenky
tak, že by pak nebyl schopen se ani podepsat :-). Takže u mne by to asi
neprošlo.
Ovšem na druhou stranu je pravdou, že pokud vedoucí a oponet práci doporučí,
tak student může při obhajobě plkat totální kraviny a stejně obhájí.

Zdraví Pavel Troller