Re: Náhrada starého (asi) RCčlánku k motoru

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Říjen 29 09:22:57 CET 2009

Je to 3x C, mezi uhliky 20n, a na zem z kazdeho 2,5n. Musi to jet i bez
nich, viz Zitra to roztocine, drahousku, ale bude to ponekud rusit.
RL je datum, asi kveten 1969.
AZE

----- Original Message -----
From: "Vlastimil Wagner" <v_wagner@wagsoft.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 28, 2009 10:11 PM
Subject: Náhrada starého (asi) RCčlánku k motoru

Hoooooodně historický, ale do teď perfektně
funkční zabudovaný mixer ETA (no - jestli to má 30
let nebo i víc ?) najednou ani neškytne, takže jsem ho
vymontoval, rozebral a první koukám na uhlíky a ty
jsou v pohodě. Pak mi padl zrak na součátku, kterou
jsem prvně identifikoval jako kondenzátor a bylo "to"
vejpůj - prostě rozstřelený. Tak koukám na
označení a počet vývodů a ono to bude trochu jinak
- je to kombinovaný kondík s rezistorem nebo rezistory.
Každopádně jsem prohledal katalogy Tesla a vůbec
jsem to nenašel (našel jsem nižší čísla a pak
hned vyšší). Nemám ale všechny díly - mám jich
jen asi 5.

Označení je: WK 719 25 / 20k + 2 x 2k5 / 250V~ RL
Má to 3 vývody, 2 červené vedou na uhlíky a
třetí  zelený na kostru

Fotka: http://www.wagnerovi.cz/image/PA110692m.jpg

Věděl by někdo čím to nahradit ?