OT: Ještě jednou sluchátka

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Říjen 29 08:33:50 CET 2009

Zalezi na co to chcete, tedy kde chcete poslouchat. Menic v obou je
pokud se nepletu uplne stejny. K240 mam ja na doma a K271 ma svagr na
zvukarinu, kde je vyhoda uzavreneho systemu v izolaci od okolniho hluku.
K240 jsou oznacovany jako polouzavrene - jsou tam jen takove sterbiny za
menicem. Vyhoda tech polouzvrenych je v tom, ze po hodine poslouchani
nemate usi jak sparenou kapustu. V tech uzavrenych se hrozne pari usi a
to ja treba nemam rad.
Hrat bude oboji stejne a to jednoznacne skvele - udelal jste dobre, ze
jste si priplatil.

Radek Vicek