RE: Náhrada starého (asi) RCčlánku k motoru

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Středa Říjen 28 22:30:31 CET 2009

Nahradil bych to stipackama, IMHO je to odrusovaci kondenzator, v te dobe se
na to jeste dbalo ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Vlastimil Wagner
Sent: Wednesday, October 28, 2009 10:11 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Náhrada starého (asi) RCčlánku k motoru

Hoooooodně historický, ale do teď perfektně
funkční zabudovaný mixer ETA (no - jestli to má 30
let nebo i víc ?) najednou ani neškytne, takže jsem ho vymontoval, rozebral
a první koukám na uhlíky a ty jsou v pohodě. Pak mi padl zrak na součátku,
kterou jsem prvně identifikoval jako kondenzátor a bylo "to" vejpůj - prostě
rozstřelený. Tak koukám na označení a počet vývodů a ono to bude trochu
jinak
- je to kombinovaný kondík s rezistorem nebo rezistory. Každopádně jsem
prohledal katalogy Tesla a vůbec jsem to nenašel (našel jsem nižší čísla a
pak hned vyšší). Nemám ale všechny díly - mám jich jen asi 5.

Označení je: WK 719 25 / 20k + 2 x 2k5 / 250V~ RL
Má to 3 vývody, 2 červené vedou na uhlíky a
třetí  zelený na kostru

Fotka: http://www.wagnerovi.cz/image/PA110692m.jpg

Věděl by někdo čím to nahradit ?