OT: DVD rekordery Philips

Jozo svk421@zoznam.sk
Úterý Říjen 27 13:43:55 CET 2009

> Neviem, ale moje domace kino Philips ma uz zo 4-5 rokov,
> a z opravy kodovania titulkov nebolo cely rok napriek
> ziadostiam o podporu ani chyru, ani slychu, kym sa stranky
> u vyrobcu "nevyparili".
>
> Odvtedy je u mna Philips prudko no-no.

Ja som od nich vlani kupil polovicke jednoduchu mp3-ku. Taka vacsia
klucenka s displejom, 4GB. Aky bol moj sok, ked som zistil, ze po
zapnuti si nepamata nic, takze sa vzdy treba preklikat do pozadovaneho
adresara. Ked som napisal na suport co to ma znamenat, odpisali mi ze
ten model to nepodporuje, ale mozem si kupit od nich model z podporou
videa, ten ze to vie. Na to som napisal, ze na bicykli nezvyknem pozerat
video a pristroj som kupoval v ocakavani, ze vie robit len tu jednu vec,
ale poriadne (inak by mi stacil telefon). Na to zopakovali, ze to je
proste tak a nie je to zavada. Takze odvtedy Philips taky ne :-)

j.