OT: DVD rekordery Philips

Jan Martincek jano@martincek.com
Úterý Říjen 27 12:40:34 CET 2009

No tak to ja musim povedat ze mam DIVx DVD prehravac nejaka 5990 alebo nieco
take. Vyberal som podla odporucania na forach - tam sa preberal aj custom
firmware - prvy kus sa nepodarilo flashnut - vymeneny v zaruke.

Druhy frci aj do dnes - ma to hafo nastaveni a vsetko mi chodi - takze
skusat vyberat veci podla odporucani na forac je fajn vec - aspon clovek
potom nemusi cakat na podporu od niekoho kto ju vobec neposkytuje.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Lubos Medovarsky
Sent: Tuesday, October 27, 2009 12:14 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: DVD rekordery Philips

Neviem, ale moje domace kino Philips ma uz zo 4-5 rokov,
a z opravy kodovania titulkov nebolo cely rok napriek
ziadostiam o podporu ani chyru, ani slychu, kym sa stranky
u vyrobcu "nevyparili".

Odvtedy je u mna Philips prudko no-no.

RV wrote:
> Zdravim,
>
> prosim nevite jak je to s DVD rekordery (s HDD) znacky Philips?  At
> delam co delam nemuzu na oficialnich strankach nic najit:
>
> http://www.consumer.philips.com/c/blu-ray-dvd/20451/cat/cz/
>
> pritom na netu jich je plno a i v sekci podpora je Philips take ma -
> namatkou:

http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?ctn=DVDR5570H/58&slg=cs
&scy=CZ