Motor do gramofonu NC 580

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Úterý Říjen 27 07:05:49 CET 2009

Dost veci na starsi gramofony ma v Litovli pan Zdenek Zatloukal. Je to
prodejna ETA na Palackého 16, Litovel.
Mam tu i telefony: 585 342 256, 604 925 625. Sehnal jsem u neho napr. novy
kryt na moji 440ku. Dokonce i takovou kravinu, jako je malilinkaty plastovy
kloboucek na zvedacek. Doporucuji.
Vladimir
*******************************
Tak to vypada, ze by tam slo asi nasledujici.
http://www.regulace.cz/CZ/SM/sm_300-300.html

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Michal Grunt
Sent: Monday, October 26, 2009 11:17 PM
To: HW-news
Subject: Motor do gramofonu NC 580

Zdravim,
dnes jsem poslouchal par desek na gramofonu, ale asi se mi zadrel motor,
ktery pohani talir. Zasekl se a kdyz s nim rucne otocim, tak v urcite fazi
otocky v nem neco chrasti a jde to ztezka. Zkousel jsem ho rozebrat, ale
nemuzu s nej dostat kolecko, ktere pohani reminek a kdo vi jestli to neni
cele zalisovane. Nicmene vzhledem k tomu, ze ma cca 23let tak by mozna bylo
zdravo ho vymenit. Existuje za to nejaka slusna nahrada? Na motoru je
napsano Tesla Litovel CSSR, Synchr. Mot. 1 - typ M307 300ot/min.

Michal Grunt

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 4541 (20091025)

http://www.eset.cz