Re: OT: Keramické nože

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Říjen 26 22:29:11 CET 2009

 26.10.2009, 22:19:32

Ti japoncici delaji i mene prezdobene kousky, ale ty jsou spise z
nklasickych oceli a nikoliv z PM oceli.
I kdyz kdo vi. Kdyz jsem ty stranky podrobne prohlizel pred cca
1 rokem, byla tam z PM materialu jen jedna rada nozu, ted uz je jich
vic. Casem snad zacnou delat z PM i "obycejne" noze za ponekud
lidovejsi cenu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz