Re: OT: Kabel skrz barák

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pondělí Říjen 26 19:39:05 CET 2009

Proc se to deje? Tohle prece neni normalni. Takovych historek jsem slysel
posledni dobou nekolik. Napriklad znamy prisel na temer dokoncenou stavbu,
vsude koberce, museli si donest boty ne prezuti atd. Druhy den prisli
montovat net a nestacili se divit: koberce poslapane, steny rozkopane,
proste zapomeli na nejakou vodu nebo kabely. Nevim jestli je to spatnou
organizace nebo je lidem proste vsechno jedno a nehledi na praci druhych.

Michal Gregor