RE: OT: Keramické nože

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pondělí Říjen 26 18:58:07 CET 2009

Dostal jsem sadu a nic moc - lezi to pekne ve futrale. Na vitaminy neverim,
ostre je to pekelne, ale aby se clovek furt bal, ze to o neco odstipne. Teda
zda se, ze to neco vydrzi. Jo a hned jsem se pekne riznul, tak mozna ta
averze ;-) Mame takovou I skrabku na zeleninu a ta je uz uplne na h....

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of gatilo
Sent: Monday, October 26, 2009 6:51 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Keramické nože

 26.10.2009, 18:27:46

Brousit se to da, ale pouze na diamantu, coz neni uplne bezne vybaveni. Je
to keramika, tedy je to krehke vice nez je zdravo (coz dobre doklada to, ze
Kyocera, dela zakladni radu techto nozu se zakulacenou spickou). Obecne
spise prevlada nazor, ze ocelovy nuz, pokud jste ochoten o nej radne pecovat
je lepsi. O keramicke nozich se mluvi jako o nozich pro manzelky. :-) Vice
treba zde http://knife.cz/Default.aspx?tabid=53&g=posts&t=841

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz