mini antena pro 433 MHz

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Říjen 26 14:45:36 CET 2009

Reseni vidim v laboraci a mereni sily pole vyzarene klicenkou.
Vypocitana antena zatlumena rukou = jako kdybych nic nepocital. A do
vypoctu zahrnout zmenu parametru anteny vlivem lidske ruky, krouzku od
klicu - to asi nebude uplne jednoduche.
Ja jsem treba mel rozebrano nekolik bezdratovych zvonku, tam je antena
vetsinou tvorena  jako zkracena helical, nebo je to smycka na pl. spoji
okolo celeho spoje vcetne baterky, ktera je umistena ve vyrezu spoje.
Podobne je tesen Jablotron a zda se , ze to funguje. ( ve volnem
prostoru cca 300m )
JaKub