Pokojovy termostat

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Říjen 26 14:36:14 CET 2009

Ja osobne mam radeji draty. Zkuste na 433,92 spustit prijimac. Alespon u
me je to co sekunda nejaka komunikace. A to nemluvim o tom, kdyz na 431
zaklicuju radioamaterskou radiostanici. Pokud nemaji prijimace v
bezdratovem systemu SAW filtry na vstupu je konec. Zahlti se to a nic
nekomunikuje.

Co se tyce reseni od Elektrobock, zda se mi to zatim nejlevnejsi, co
jsem nasel. Tedy varianta PT41M+CJ + cidla.

JaKub