Alarm kamera s MMS

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Pondělí Říjen 26 13:29:11 CET 2009

Na ten Flazarův už jsem taky narazil ale myslel jsem, že by mohlo existovat něco více obecně rozšířeného. Je možné, že v tom posílání MMS bude nějaký háček. Nemám právě teď moc času tak jsem doufal, že by někdo o tom věděl něco víc nebo aspoň znla linky na tuhle problematiku. Jestli něco vykoumám či najdu, poinformuju.
S pozdravem,
                     Miloš Dašek

----- Original Message -----
From: "Jan Martincek" <jano@martincek.com>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, October 26, 2009 9:02 AM
Subject: RE: Alarm kamera s MMS

Hmm. Ja ma od Flajzara 2x SIP300 - pouzivane ako Alarm - a sprava sa mi to
nejak divne - uz som to aspon 10x nastavoval a a stale mi to nechodi -
napriklad to fail-ne pri zmene hesla - modul nejde cca 40 minut a potom sa
prebudi - zial uz ani na nove a povodne heslo nereaguje :(. Netusim v com
moze byt problem - uz som pisal aj na info a aj na vyvoj - zatial bez
odpovede.

Alarm sa sam zapina/vypina - tak som zvedavy na fakturu od o2 ;).
j.