Re: Re: Partition magic

Cizek Milan cizek.milan@seznam.cz
Pondělí Říjen 26 11:47:25 CET 2009

Ahoj,

> No myslim že i při špatne praci s PM ty fotky na HDD
> zůstali , to že jste o ně přišel je vaše chyba.
> Radim

mam stejnou zkusenost jako kolega, 100x bez problemu, pak 1x na notebooku ktery behem prepoctu vytuhl. Samozrejme zachranou disketu jsem nemel, jelikoz nebyla floppy, proste risk, ktery se tezce nevyplatil. Pokud se tohle stane behem konverze, nemate moc sance, data byla zcela nekonzistentni, rozsekane MFT tabulky atd. Prostě bez kroku vrátit se zpět není šance. Je to už pár let stará zkušenost, možná dnes by nekdo recovery dokázal, v té době to ale žádná z firem TDP a spol. neuměla. Poučení pro příště. :-)

Milan