Partition magic

Havran Jiří jiri.havran@cez.cz
Pondělí Říjen 26 11:12:58 CET 2009

Ano je to tak. PM je pro toto primo stvoren :-)

S pozdravem Raven

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Peter Bošnák
Sent: Monday, October 26, 2009 11:02 AM
To: konfera
Subject: Partition magic

Asi pred 4 rokmi som kúpil PC s 80 GB harddiskom.Predali mi ho tak,že na
HD sú dve partition. C: je 20 GB a D: je 60 GB. C: mám už plné a
potreboval by som ho zväčšiť tak,že by bolo cca 50-60 GB a D: by bol
zbytok. Odborník mi poradil použiť program Partition magic,ktorým sa to
dá urobiť bez preinštalovania systému (XP home).Má niekto s tým
skúsenosti ? Ide mi o to,aby som nezostal s nefunkčným PC,lebo nová
inštalácia Windows je pre mňa dosť problém.

                                                   Peter

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 4534 (20091022) __________

http://www.eset.sk