Re: mini2440

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Neděle Říjen 25 21:39:15 CET 2009

http://blog.cor-net.org/embedded/mini2440/qt-45-on-mini2440/

>Predem upozorniji, ze se v Linuxu jako developer moc nevyznam (Linux nainstaluji, zprovoznim zakladni funkce, napisi Hello World, zkompiluji a to je vse). A proto se tak trochu ztracim v pojmech Qtopia ci QTExtended. Jaky je rozdil mezi http://qt.nokia.com/downloads (QT4.5) a http://qtextended.org (QT 4.4.3)?

Pricemz v mini2440 je nainstalovan Qtopia 2.2, takze jake SDK mam pouzit? Da se pouzit QTdesigner z qt.nokia.com? Bylo by mozne nainstalovat na mini2440 QT4.5 a jakym zpusobem?

Proste nechci si s mini2440 jenom hrat a kochat se, ale chci ho pouzit pro bezny domaci provoz (tj. napsat pro nej specialne aplikaci, pripojit na GPIO nejake zarizeni...). Proto me napada nekolik dalsich otazek s programovanim v Linuxu s tim souvysejicich, ale to uz bych se obratil na jinou konferenci.

Treba me ted napada dalsi s tim souvisejici otazka. Nekde na youtube jsem nasel video, kde na mini2440 byl nainstalovan nejaka verze QT. Bylo tam demo s ruznymi tlacitky a ovladacimi prvky. Bylo to pekne graficke (jakoby kopie relanych ovladacich prvku, tlacitka, soupatka, kolecka atd.). To by se mi celkem libilo a chtel bych takoveho vysledku dosahnout, jenomze nevim absolutne jak.
Tak jsem to po chvili hledani nasel: http://www.youtube.com/watch?v=xiVNMtmsBoo

Michal Grunt

PS: Na CD se podivam, ted ho nemam pri ruce.