Pokojovy termostat

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Neděle Říjen 25 18:34:46 CET 2009

A co ta firma Elektrobock? Máte s ní někdo zkušenosti? Je trošku dražší, ale zase v připádě problému by mohla být výhoda upgrade SW.  Tedy pokud je snimi rec.
Nerad bych aby termostaty odešly dříve než si na sebe vydělají.

Co se tyce centralni jednotky. Je to levnejsi, ale se musi tahat draty. A co kdyz se zkazi?

Michal Gregor