Pokojovy termostat

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Neděle Říjen 25 18:05:18 CET 2009

Tak to byste mel vetrat a vysouset, protoze mate moc vlhko.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Rosn%C3%BD_bod
Vnímání výše rosného bodu pro člověka

Vy navic ohrivate vlhke steny a vlhky vzduch, coz zbasti daleko vice energie nez
vzduch suchy. Sama negativa a socialni nejistoty, vyhody pro vetsi vlhkost vidim
tak u kvetin.

Standa