Pokojovy termostat

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Neděle Říjen 25 10:49:06 CET 2009

Jen to drátování :o(. Možná by se to zadání dalo vyřešit i takto:
Přímotopy v místnostech připojeny přes
http://www.elektrobock.cz/cs/bezdratova-tepelne-spinana-zasuvka/product.html?id=107
a to celé centrálně řízeno:
http://www.elektrobock.cz/cs/centralni-jednotka/product.html?id=114  +PC.
Sakra to se mi začíná líbit, asi budu také modernizovat! Jdu počítat :o))
Vladimir

*************************

Je tohe: http://www.elektrobock.cz/cs/jednotka-master/product.html?id=193
ale zas to neumi bezdraty. Jen dratova cidla.  A musely by se na vystu
dat rele, nebo SOLIDy.
Teplota se nastavuje centralne jednim bazmekem:
http://www.elektrobock.cz/cs/centralni-jednotka/product.html?id=192
.. nebo PC, ktere se pomoci RS232 pripoji k te PT41-M.
Cenove to vychazi pro 6 mistnosti okolo 5000 kc +-
Cidla dratova ( asi PT100? ) :
http://www.elektrobock.cz/cs/teplotni-cidlo/product.html?id=164

Ja se na to chystam poridit, libi se mi to centralni rizeni i prehled na
PC.
Oblezat termostaty po celem byte se mi nechce, nehlede na baterky v
bezdratovych termostatech.
JaKub