Pokojovy termostat

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Neděle Říjen 25 09:11:22 CET 2009

V rozumne mire ano, pokud mate komfortni teplotu napr. 22°C, tak na noc
snizit na cca 18°C. Vic to myslim nema cenu, uz prochladnou steny a zase to
tam musite nacpat. Ovsem zase zalezi na akumulacni schopnosti vytapeneho
objektu. Pokud je to stary dum se stenami z cihel 60 cm, pak je prilis velke
snizeni teploty neekonomicke, a naopak, pokud bydlite v krabici z
polystyrenu, pak je to jedno, tam zatopite za deset minut [berte to s
rezervou :o) ]. A samozrejme na spani je nizsi teplota mnohem lepsi. Napr.
ja kdyz spim jednu, dve noci nekde v lese, tak pak v mistnosti nemuzu
usnout, mam malo kysliku :o))).
Samozrejme je treba porovnat a vybrat vhodnou kombinaci s ohledem na cenu.
Vladimir
Cena nebude vyssi. Prijimac 14 rele stoji 3400kc. To neni moc penez, protoze
samostatne jedno rele stoji tak 900-2000kc (ruzne typy a vyrobci)

Jeste se zeptam ne rezim den a noc. Ma vyznam na noc snizovat teplotu?
Usetri se tim?

Michal Gregor