Indukcni varic

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Sobota Říjen 24 22:18:28 CEST 2009

Ještě když jsem měl plynový sporák, jsem zkoušel změřit účinnost. Vyšlo mi
kolem 30-40 %. Takže ty 3 kW při účinnosti 90 % pak představují ekvivalent
7,5-9 kW plynu:-) Dále předpokládám, že se určitě časem objeví i profi infukční
desky s více kW. Technicky tomu nic nebrání.

Předpokládám, že Jakubův kolega by po týdnu používání určitě změnil názor:-)

Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že dočasný návrat od starého 1,2 kW indukčního
vařiče k plynovému sporáku byl fakt nepříjemný.

PH

http://www.sportstream.cz/ - aktuální sportovní videa