DVBT z Makra

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Říjen 24 13:04:05 CEST 2009

 24.10.2009, 12:51:17

DigiPal 2 TX jsem kupoval minuli tyden pro rodice. Aniz bych jej chtel
hanet, nejake mouchy taky ma.
Kdyz jsem nastavil zvuk na TV na max, a reguloval STB, byl ve zvuku
dost silny brum. Nevim zda je pricina v TV, STB, nebo nekvalitnim
kabelu, ale z uzivatelskeho hlediska to vyjde nastejno. Nastesti jde
nastavit jakysi kompromis, kdy je brum skoro neznatelny.
Druhou nectnosti, ktera jde jednoznacne na ucet navrharu DigiPalu je
umisteni scart konektoru. Konektor pro TV (kterej pouzije kazdej) je
umisten u kraje a bocne vyvedeny kabel dost presahuje obrys STB. Kdezto
konektor pro video (kterej pouzije asi jen malokdo) je uprostred, a tedy
nic nepresahuje. Kdyby navrhar myslel hlavou bylo by to naopak.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz