DVBT z Makra

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Sobota Říjen 24 12:05:18 CEST 2009

No ja jsem ho take koupil pro souseda.... budu to montovat pristi tyden,
jestli s tim bude nejakej problem, tak to tedy mam radost :-(
Koukal jsem na to, je to jak krabicka od cigaret, tak predpokladam, ze v
tom nic nebude :-(
V kazdem pripade je spatne, ze vsichni davaji zvuk na TV prijimaci na
MAX a reguluji hlasitost ovladacem od DVB-T.
DVB-T bych dal na MAX a regulaci hlasitosti sveril TV prijimaci.
JaKub