Jaký SD satelitní přijímač?

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pátek Říjen 23 23:38:46 CEST 2009

Nakonec jsem testoval ještě Topfielda 6000CR a Optibox CX PVR ready (
stejny jako doporuceny Optibox TSCX , ale  bez DVB-T tuneru - o 1kkc
levnejsi )
Ten Optibox CX PVR ready je opravdu prvni SD SAT ( DVB-S ) prijimac, se
kterym nebyl ZADNY problem.
Krom toho podporuje EMU, a umi.PVR -  pri cene necelych 1700kc .
http://shop.svtgroup.cz/zbozi/satelitni-prijimac-optibox-cx-pvr-ready-extra/detail.aspx?p=z:152362

Po 14 dnech testu  dvou stejnych pristroju mohu s klidnym svedomim
doporucit. Stejne "pajsly" jsou v prijimacich Koscom 5050, ktery ale
neumi PVR ( jiny FW)

Jedina vec mi vadi a to spotreba ve standby - cca 7W , provoz okolo 14W.
Ale na tom jsou stejne asi vsechny SAT prijimace, nenasel jsem jediny,
ktery by ve stdby mel pod 5W.

Kazdopadne diky za tip na ten Optibox, byla to dobra trefa.
JaKub