OT: PHP a spousteni procesu

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Říjen 23 09:46:59 CEST 2009

Zdravim,

jelikoz je v celku problem se dobrat i na netu relevantnich informaci
zkousim to i zde zda neni nekdo obeznamen s problematikou.

Spoustime na webu beziciho nad apachem a PHP ze skriptu pres prikaz exec
externi binarku ARJ32. Problem je, ze cas od casu to ARJ vyhnije - to
ponechme ted stranou protoze sice take nevime proc, ale co je horsi tak
tento proces zpusobi se i dalsi spustene ARJ vytuhnou (postupne jak jsou
volany ze skriptu). To je uz problem vcelku zasadni, nebot to odstreli
cely server.

Podotykam, ze vsechny logy jak nase tak v systemu (Win Server 2003 32b)
jsou bez chybicky.

Vcera jsem cele spousteni externich programu testoval a nestacil se
divit. Vypada to skoro tak, ze PHP nepreda systemu jen pozadavek na
spusteni procesu, ale cely proces ma ve sve rezii. Pokud spustim
soucasne ze dvou ruznych skriptu  ARJ tak se neprovadi soucasne, ale
provede se jedno a pak druhe - to vysvetluje proc jedno kousle ARJ
odstreli vse za sebou. Pokud si ale vytvorim jeste jednu binarku ARJ32
prejmenovanou treba na ARJ42 tak se provadeji obe soucasne.

Prijde mi to jako neuveritelne sci-fi ale zrejme to tak je. Nemate nekdo
nejake poznatky v teto oblasti? Bohuzel jsem zatim neprisel na zadny
zpusob jak spustit nezavisle dva stejne procesy. Byl bych rad kdybych to
mohl vyresit nejak jinak nez si vytvaret kopie ARJ32 s unikatnimi jmeny
a nasledne je zase mazat.

Diky za pripadne info - klidne i privat.

--
Radek Vicek