skoro piatok - japonsko

Serych Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Říjen 22 19:45:45 CEST 2009

> Zdravím,
>   tak to je tedy docela síla. Takový hajzlík jsem ještě
> neviděl. Ale taky bych se bál, abych na něm třeba o něco
> nepřišel :-)... Když se využije všech možností, které to
> nabízí, je vůbec třeba papír ?
>   Zdraví Pavel

Ne, kdysi jsem na to taky koukal jak puk, znami to maji doma. Je to sit&go. Proste sednete a nez chcete odejit stisknete tlacitko nejakeho predvoleneho programu a ono se to o vas postara asi tak na urovni automycky. Mozna Vas to nakonec i navoskuje (nebo mozna napudruje)  :-)))

V JP je to pry naprosty standard a udajne to takhle maji vsude, lisi se to jen inteligenci automatiky, mnozstvim programu atd.

Jakub Serych