skoro piatok - japonsko

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Říjen 22 15:55:38 CEST 2009

kedze je o hodinku piatok dovolim si velmi vtipnu vec z navstevy
japonskeho vyskumneho urychlovacoveho centra.
Internet im tam sice skoro vobec nefunguje, na hoteli velmi podobne,
zato tam maju velmi sofistikovane zachody. Na izbe v hoteli mam len low
cost model s 5 tlacitkami a led ukazovatelom tlaku vody na umyvanie
zadku. Zatial som sa neodvazil to pouzit :-)
V tom institute maju ale sofistikovanejsie modely, s vyhrievanou doskou
a len s rotacnym enkoderom a grafickym displejom. O to viacej ma sokoval
dalsi ktory sam otvoril dekel ked som vliezol do kabinky :-))) Tento ma
navyse ovela viac tlacitok (luxusny model) a dokonca dialkove ovladanie
namontovane na stene (vid fotky). Vyhrievane sedadlo je samozrejmostou.
Tlacitka boli individualne podsvietene a zjavne sprevadzali celym
procesom (tiez som sa neodvazil to pouzit, ale vysvietene boli tie
ktorymi sa proces zacne :-)).
Dnes sme boli na exkurzii v urychlovacoch. Pred vstupom do haly sme si
museli dat navleky na topanky, domaci sa vsetci prezuvali. Myslel som si
najprv ze je to koli potencialnej kontaminacii. Ze je to ovela
prozaickejsie som sa presvedcil pri navsteve riadiaceho centra o halu
dalej, tam maju koberec takze sme sa museli vyzut uplne :-))
Je pravda ze podlahy vo vsetkych halach boli tak ciste ze by sa z nich
dalo jest, ale toto je uz trochu moc :-)
A internet nefunguje a nefunguje.............

tu su fotky. Len z telefonu, ale aspon nieco
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/jparc/

b.

p.s. maju to cele postavene asi 100m od plaze, k*vy sikmooke :-)