mini2440

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Středa Říjen 21 23:47:33 CEST 2009

Pisou tam nasledujici

The UDA1341TS supports the following data formats:
¡ I2S-bus with word length up to 20 bits
¡ MSB-justified serial format with word length up to 20 bits
¡ LSB-justified serial format with word length of
16, 18 or 20 bits
¡ MSB data output with LSB 16, 18 or 20 bits input.

Pocitam, ze SPDIF to neumi.

PK