mini2440

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Středa Říjen 21 22:36:40 CEST 2009

Prikaz pomohl, dekuji. Jinak jsem místo Linuxu zkousel i Windows CE 5.0 a nejsem z nich zrovna nadsen. Linux ma daleko rychlejsi odezvy a "rychlejsi grafiku". Navic jsem po OS chtel, aby mimo jine delal jednoduchy webovy server, php, jednoduchy databazovy server, telnet, ftp a jine pokrocilejsi funkce a to s Windows CE jde docela tezko (treba jsem nevygooglil jak ve Windows CE zprovoznit webovy server, pripadne pomoci ktere aplikace). Takze asi zustanu u Linuxu (uz jsem si nainstaloval do VirtualBoxu Ubuntu abych mohl kompilovat). Akorat si nevim rady kde zacit, kdybych po program pozadoval i nejake to GUI. Poradi mi nekdo?

Mozna by bylo zajimave kdyby sly pod Windows CE rozchodit nektere pokrocilejsi funkce jako ASPX, nejaky "lite" SQL atd. Ale myslim si, ze i kdyby to slo, tak vykonu Linuxu to asi nedosahne, protoze Windows CE budou mit daleko vetsi rezii. Nebo se pletu?

MG

Michal Grunt napsal(a):

> Kernel 2.6.29.4-FriendlyARM on (/dev/pts/0)
>
> (none) login: root
>
> Password:
>
> -sh: /bin/hostname: not found
>
> [root@(none) /]#
>

> Muzu nekoho poprosit o zaslani chybejiciho souboru, pripadne postup
> jakym problem vyresit.

Nebezi tam neco jako busybox, tj. neni /bin plny symlinku? Pak by
stacilo ln -s /bin/busybox /bin/hostname.