Oddelene zeme v Eagle. bylo: Re: Dvoje napajeni a Eagle

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Říjen 21 17:26:57 CEST 2009

Pripojim se s podobnou otazkou:) Jak resite situaci, kdy chcete mit 2
zeme (analogova, digi), ktere chcete mit spojene jen v jednom bode na
desce? Spojit ve schematu je nemohu - pak budu mit jen 'jednu' zem a
ta se mi pri rozliti medi spoji...
Marek