OT - jednorazove zmeranie teploty v elektrickej rure

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Říjen 21 15:10:14 CEST 2009

2009/10/21 Jan Smrz <jan.smrz@email.cz>:
> Vi nekdo, jak vysokou teplotu lze zhruba merit s teplotni sondou jako na
> obrazku aniz by se mi roztekla izolace na vodici? Predpokladam, ze tech
> udavanych 1000 st.C. to asi nebude

Kdysi jsme tím teplotu v troubě měřili a změřili a sonda fungovala i
potom. Ale kolik v tý troubě bylo, to už si nepamatuju ;)

Ten kabílek je v nějaký tý látkový izolaci, která tu teplotu nejspíš
vydrží, akorát na konci je kousek bužírky a ten by nemusel. Aspoň já
jsem tam tu bužírku měl, nejspíš tam je kvůli tomu, že ta hadrová
izolace se na konci třepí.

P.K.