OT - test GSM mobilu, jak to je s citlivosti

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Úterý Říjen 20 20:53:29 CEST 2009

Nekde mam test citlivosti telefonu, co delal kdysi mobil.cz,
nejcitlivejsi telefon byl onen Alcatel one tou easy , pak nejaky siemens
( asi S6) a pak teprve Nokia.
Co se tice toho servisniho menu na N2110 jde aktivovat na jakekoliv 2110.