mini2440

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Úterý Říjen 20 19:29:19 CEST 2009

Myslim, ze s kvalitou displeje to nijak nesouvisi - proste rastr
displeje koliduje s rastrem folie. U jineho displeje se to muze stat s
jinou folii.
Za dob zacatku PDA se jako low-cost varianta folie na displej
doporucovala wrapovka (takova ta folie, do ktere se bali potraviny).
Vzhledem k cene bych to klidne zkusil...
KR