Plynulá regulace třífázového topného tělesa

Jiri Nemecek jirry@centrum.cz
Úterý Říjen 20 07:31:20 CEST 2009

Možná mi nedochází to zapojení, ale pokud nebude připojen N a tělesa
jsou jen dvě, nejedná se vlastně o hvězdu, ale o nějaký nedokončený
trojúhelník, takže tělesa pojedou na sdružené napětí 400V???

Jirka