OT Vyber mobilu

DeeJay deejay@email.cz
Pondělí Říjen 19 21:11:50 CEST 2009

Zdravim

do china mobilu bych asi nesel - mel jsem v rukou 2, jeden z nich byl uz zde
kdysi zminovany klon Iphone postaveny na WIN mobile a druhy sem si koupil ze
zvedavosti pro sebe na DX dvousimkovy
Co si budem rikat - je to jako kazetak od cinana z trznice, ne ze by to
nefungovalo ale nektere funkce nejsou dotazene, zpracovani nic moc a
software obcas zaskobrtne a nema signal, na pristroji je vic napisu nez
funkci, JAVU a moznost dohrani cehokoliv stejne jako podporu vyrobce
necekejte.
Co bylo pozitivni tak ze i muj ZOHO ma cestinu, funguje pomerne svizne a
podarilo se mi sehnat drivery na webcam, GPRS modem atd...
Celkove to jakz takz funguje,ale ...
Tenhle model prodaval pod svou znackou u nas Emgeton a dalsi ...

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Zdenek
Sent: Monday, October 19, 2009 8:23 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Vyber mobilu

Ja asi trochu zariskuju a objednam z Ciny. Sice deklaruji zaruku 1 rok,
ale vzhledem k postovnemu bych ji spis nevyuzil.
Dual sim modelu je tam vetsina. Mobily s TV (analog. nebo digit.) jsou
od 100$, s wifi+analog. TV od 120$, ale kombinaci wifi+digi TV jsem
zatim nenasel. A to hledam docela dlouho. :-(

Nad praktickym vyuzitim taky premyslim. Doma DVB-T bez venkovni anteny
nechytime. To bude mobil bez sance asi mimo velka mesta. Wifi s interni
mini-antenou na tom asi o moc lepe nebude. Ma nekdo zkusenosti?

Z.