Ovladace na autodrahu

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Říjen 19 14:50:09 CEST 2009

Zdravim,

jelikoz nam chlapci povyrostli tak jsme vytahli ze sklepa autodrahu,
ktera tam 30 let odpocivala. Vsechno je ok, ale zjistil jsem, ze
ovladace (jeste ty s rezistory a jezdci) jsou temer prepalene a navic se
totalne rozpadaji ty plasty.

Vzhledem k tomu, ze cela nova autodraha stoji pres 3kKc a ta moje je az
na tohle naprosto OK tak bych to rad nejak vyresil jednoduse=levne=ucinne.

Chtel bych pouzit misto rezistoru maly modulek co uz mam udelanej - je v
nem PIC16F683 a lze tam pripojit dva mosfety a dva potenciometry. Ty
bych ridil PWMkou z PICu. Predpokladam, ze to je korektni nahrada toho
rezistoru - dioda v zavernem smeru by mela odpovidat tomu zkratovacimu
kontaktu uvnitr ovladace.

Ted uz zbyva jen vyresit nejake ovladace s potenciometrem tak aby sly
nejak ovladat palce. Nemate nekdo nejaky tip na nejake hotove reseni?
Tocit klasickym potakem asi nebude uplne idealni.

Dik za nejaky napad.

--
Radek Vicek