mini2440

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Pondělí Říjen 19 11:48:50 CEST 2009

Zdravim,
z E-bay jsem poridil mini2440 se 7" LCD (nedavno tu byl odkaz). Chci to pouzit pro ovladani predzesilovace (internetove radio atp.).  Vse funguje zatim jak ma, ale nez jsem stihl zkalibrovat touchpad (nejak me nenapadlo pripojit do USB beznou mys) asi jsem si nedopatrenim vymazal jeden soubor. Pri pripojeni pres telnet mi to n ahlasi nasledujici chybu:

Kernel 2.6.29.4-FriendlyARM on (/dev/pts/0)

(none) login: root

Password:

-sh: /bin/hostname: not found

[root@(none) /]#

Muzu nekoho poprosit o zaslani chybejiciho souboru, pripadne postup jakym problem vyresit.

Dekuji

Michal Grunt

PS: Objednaval někdo mini2440 se 7" LCD? Také ma takovy vyrazny efekt moare - sikmo dolu z leva do prava (ze by to delala touchpad folie)? Pripadne cim by sel nahradit tento LCD necim kvalitnejsim (pokud by moare byla jeho vlastnost)?