OT: Paragliding BYLO: Casopis Robot Revue

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Říjen 19 11:13:28 CEST 2009

Nebo maji dedkove vetsi pud sebezachovy.

Nevim kdo to tu psal, ze rogalo je to same co padak (ze hrozi ty same
moznosti) - zatim nevim o tom, ze by nekomu zmizelo na rogalu kus nosne
plochy. Na padaku se to stalo uz x lidem v mem okoli a nejake nadseni
nepanovalo.

Nebudu to nikomu rozmlouvat a ani nikoho presvedcovat co je a neni
lepsi. Letani se mi libi, jsem modelar, ale po tom co se posledni dobou
deje, vcetne uhoreleho znameho (zena a dve male deti), jsem zrusil i
objednane vyhlidkove lety pro meho syna. Nejsem prehnane opatrny, ale
vsechno ma sve hranice.

Radek Vicek