OT: Paragliding BYLO: Casopis Robot Revue

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Pondělí Říjen 19 11:01:12 CEST 2009

No súvisí to hlavne s tým, že rogala sú vytláčané padákovými klzákmi. Tí
dedkovia kedysi začali na rogalách a už sa nechcú učiť novým kúskom :-)
Teraz mladí väčšinou siahnu po padáku.

Taxi na vývoz rogál rieši len časť problému i keď podstatnú. Po vývoze je
potrebná manipulácia s ťažkými trubkami pri skladaní krídla a samozrejme
aj pri štarte a taktiež pri a po pristátí.
IK