Re: Izopropylalkohol × Aceton

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Říjen 18 22:13:17 CEST 2009

 18.10.2009, 22:02:12

Polystyrenove kondenzatory se dnes pouzivaji jen vzacne, polystyrenove
kostricky civek jeste vzacnej. Takze pro soudobou soucaskovou zakladnu
to leptani asi moc nehrozi. Zdravotni zavadnost je jiste dulezita pro
toho, kdo umejva desky denne 8 hodin. Pokud nekdo dela jednu desku za
14 dni, je to jedno (ale zenske se to moc tezko vysvetluje :-) ).
Vyhodu isopropylu bych videl napriklad v dobre misitelnosti s vodou a
IMHO i v pomalejsim odparovani.
Osobne tez pouzivam isopropyl, ale nejake zasadni duvody proti acetonu
(vyjma drahych polovicek) asi nejsou.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz