Re: Casopis Robot Revue

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Neděle Říjen 18 16:50:24 CEST 2009

Neda mi to, on existuje nejaky fyzikalni ci filozoficky zakon, podle ktereho jsou piloti s papirem inteligenti a piloti bez papiru magori , ci snad se prokazalo, ze papir zvysuje aerodinamicky vztlak ci tak neco?
Zajima me to z ciste sociologickeho hlediska, povazuji za magory vsechny, kteri letaji na strojich bez motoru o alespon 500HP.
Je to pomerne zajimave, nejdrive lidi neco zacnou delat spontalne a nikdo jim do toho nekeca, pak se treba dohodnou na nejakem chovani, pak prijdou samozvani regulatori a ti ve spojeni se statni moci zacnou vyzadovat zkousky, predpisy a dalsi kravoviny, v dalsi etape prijdou kontrolori a na ne navazani slolitele, kteri z toho maji busiines, zhruba v te dobe se z lidi, kteri nechteji zapadnou zacnou delat magori, nezodpovedni hazarderi a krimimalnici, v dalsi etape jiz jde o velke prachy tak nastoupi regulace EU a vysledkem je neskutecna inherence statu do kde ceho.
V USA si lze ridicak na auto udelat  za 60-90$ a ridit vas muze naucit treba otec ci soused.
Polotni prukaz na CESNU poridite za 1200$. V CR prvni stoji o jeden a druhe o nekolik radu vice , pricemz nemam pocit, ze by cesky ridic cehokoliv byl lepsi nez ten americky....

J.