Casopis Robot Revue

Serych Jakub Serych@panska.cz
Neděle Říjen 18 15:29:17 CEST 2009

Ja mam hlavne strach (nulte cislo prislo tusim ve trech vytiscich k nam do skoly), ze ten casopis nemuze ustat velikost respektive malinkatost ceskeho casopisoveho trhu. Osobne jsem si pred lety objednal podobne uzoucce specializovany casopis Paragliding (v CR bylo v te dobe 3000 paraglidistu s platnym oficialnim pilotakem (to znamena jeste urcite tak tisicovka ruznych magoru litajicich bez papiru)).
Takze reklo by se relativne slusny potencialni trh. Casopis byl tehdy plny vynikajicich clanku pokryvajicich celou oblast PG letani. Nicmene uz cena predplatneho druheho rocniku dost stoupla proti prvnimu, pak tam zaclo byt vic reklam (respektive pulstranek "zde muze byt take Vase reklama") nez uzitecnych clanku, a po cca 2 letech casopis proste pro neufinancovatelnost skoncil.

Myslite, ze v CR je vic jak 4000 nadsenych robotiku? Schvalne jsem po prolistovani dal ty vytisky co prisly ve skole na misto, kam davame studentum veci k volnemu rozebrani a pozoroval jsem co se s nimi bude dit. Jeden zmizel pomerne brzo (tak do tydne), ale druhy tam lezel strasne dlouho a mozna lezi dosud pod hromadkou dalsich tiskovin. Mame cca 800 studentu prevazne technicky zamerenych, z toho cca 400 studuje obory ve kterych opravdu realne pracuji s pajeckou a programuji jednocipy, minimalne desitky z nich jsou i samostatni domaci bastliri casto se skutecne znacnym zajmem o vec.

Jakub Serych