Navrh univerzalne pouzitelneho spinaneho zdroje 0-1A?

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Pátek Říjen 16 12:57:09 CEST 2009

Objednal som na ich www stranke cca 10 druhov cievok po 15ks a o mesiac
mi prisla krasna zelena krabicka s napisom "engineer´s kit" ,v nej
cievky a k tomu faktura od UPS na superexpres z DE za cca 25Eur.
Podmienkou na bezplatne zaslanie samplov je ucet u niektoreho prepravcu.