[OT] Jak primo na tiskarnu pres USB + carove kody?

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Říjen 16 07:15:43 CEST 2009

Ja to v praci vyresil tak, ze jsem si napsal komponentu, ktera dotycne
kody 'kresli' z jednotlivych carek. Momentalne umim asi 6 ruznych kodu
- neni to problem - plus jako bonus samo ruzne bitmapky, texty
rozlicnych velikosti a smeru a podobne serepeticky. Akorat 2D kody
zatim neumim tisknout (na druhou stranu jsem jeste nemel takovou
potrebu).
Marek