Porouchany LCD monitor ASUS

Serych Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Říjen 15 13:13:26 CEST 2009

A jak dlouho se to chveje? Nektere monitory po pripojeni signalu/zmene rozliseni delaji nejakou autosynchronizaci, ktera vypada tak, ze to s obrazem tak vterinu az dve hybe zprava  doleva a hleda to fazi, kde budou pixliky co nejlepe sedet. Tak jestli se nahodou nejedna o feature namisto bugu.

Jakub Serych