Re: mpeg2 enkoder pro 30 kanalu

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Čtvrtek Říjen 15 09:51:36 CEST 2009

Opisoval jsem z faktury na 300m vykop , ale az tak exoticka ta cena nebude, cvicne jsme pouzil google
viz Výkopová a manipulační technika

http://www.zasy.cz/cenik.php

Tom

>On Wed, 14 Oct 2009, Tomáš Tomáš wrote:

> Ono zalezi kde a v cem budete kopat

> pro predstavu vykop 0-50cm v hornine 1-3 pri vykopu nad 100bm se
> dostanete na cenu 21Kc bez DPH , zasypani a ulozeni kabelu 9Kc/mb,

To bych rad videl kdo dela za tyhle ceny, za to Vam polozi tak maximalne
folii na HDPE. Znate nejakou firmu ktera ma tyhle ceny ? Pristi rok
by se mi hodili.

> Dalsi problem je ziskat stavebni povoleni, uplne to vidim, panove ja vam
> prekopu pul mesta pac si chci polozit kabel zkrzeva tu televiziu :-)

To neni neni problem, na to staci jen penize a cas.