Re: Re: praca

František Burian BuFran@seznam.cz
Středa Říjen 14 20:40:44 CEST 2009

Ahoj,

  nedá mi to, ale sport na pracovišti CERN si dokážu živě představit:

< > fitko v arealu zavodu
< joga:

Instalace netypických součástek na netypických místech

> futbal,

Hej, šéfe, kopni mi sem ten šroubovák potřebuju to dotáhnout.

> rugby,

Kopl jsi to vedle, dávej bacha aby ti nesebral nářadí kolega ze sousední sekce

> jogging,

Dones mi další vlnovod, je na konci chodby, a rychle, nebo mi uteče chlazení

> polo

Tak jsi nestihl, chlazení vyteklo. Dotáhni to sem ať to aspoň přidělám pod vodou.

> a dalsie sportove kluby ktore prevadzkuju aktivity priamo v areali.

box: Tak ty jsi ten, který způsobil, že je celý můj sektor, kterému velím bez chlazení ?
vzpírání: Hej podej mi ten megawattovy zesák, musim ho tu připevnit
výdrž: zase nám uteklo to helium
postřeh: Vypni to nebo to zase shoří !
běh na 100m: Hoří v dozorně
šplh: Hoří uvnitř urychlovače
jízda na kole na okruhu: Demonstrují Baluovy fotky.

Když do toho přidám slabou radiaci, slušný personální výběr, a kontrolovanou stravu,
nedá mi to, ale připadá mi, že CERN je hnízdo na plození nových olympioniků, a nějakým
urychlováním částic to beztak jen kryjí ...

Tak a odteď zavedou střelbu, kterou ještě něměli ...

Já kdybych uměl jazyk, tak do CERNu jdu hned ... mimo jiné z důvodu že se dá hrát ve
volném čase arkanoid ve velkém, s malými částicemi, a pořádnými audiovizuálními efekty
:-)

S pozdravem,

  Franta :-)