praca

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Říjen 14 17:25:26 CEST 2009

mam chvilku oddychu po kafe pred druhou smenou, tak mozem trosku
konkretizovat :-)

> Tak nevim, to nejdulezitejsi neuvadite, kolik platite
sem cislo uvadzat nebudem, ale uistujem ze dost :-)

> jaka je dovolena
6 tyzdnov riadnej dovolenky plus 2 tyzdne celozavodna pocas vianoc

> je-li prispevek na vanoce, prispevek na dovolenou,13,14,15 plat
nic z toho, ak vas to potesi tak plat chodi uz 25. daneho mesiaca a v
decembri tyzden pred celozavodnou :-)

> napoje na pracovisti
v kazdej budove je stojan s vodou a vo vzdialenosti <500m najdete
skutocnu kafeteriu s obsluhou kde sa daju kupit horuce/studene napoje a
nieco male na jedenie

> fitko v arealu zavodu
joga, futbal, rugby, jogging, polo a dalsie sportove kluby ktore
prevadzkuju aktivity priamo v areali.
>   kolik chodu se podava v jidelne
tolko kolko dokazete zaplatit, spotreba nie je nijak limitovana (ani
dotovana). V 3 restauraciach v areali maju kazdy den min. 4 druhy
tepleho jedla, pizza, cestoviny, gril, studeny salatovy bar, dezertovy bar

> jak velke je ostupne
odstupne je zlozita funkcia veku pracovnika, jeho pozicie a
odpracovanych rokov. Institut odstupneho sa ale vyuziva velmi zriedka,
pac ludi odtialto vacsinou vynasaju :-)

> zamestnanecke akcie
nie je akciova spolocnost, ale mozete sa solidarne podielat na nakladoch
za elektrinu

> odlucne
9% slobodny, 12.5% s rodinou

> pristevek na letenky k navsteve rodiny
raz do roka preplatena cesta domov, raz za dva roky preplatena cesta
domov plus extra dni dovolenky na cestu (do bratislavy su to 2)

> podil z pripadny cen (myslim z financni)
organizacia neprodukuje zisk

> prispevek na osaceni
nie
> prispevek na nadstandartni lekarskou peci
organizacia ma vlastny fond zdravotneho poistenia, preplacaju sa v
porovnani so statnym poistenim v CR/SR aj znacne nadstandardne vykony

> prispevek na duchodove sporeni
organizacia ma vlastny dochodkovy fond

> stravenky
kazdy si plati sam to co zozere

> lazenske pobyty
vo vyhradenych lokalitach moze clovek zdarma inhalovat ziarenie alfa,
beta alebo gama. Obstreky tekutym heliom sa daju tiez zariadit

> Pece psychologa na pracovisti

zabezpecena

> To pujdu radeji k CSA delat pilota nebo se necham zamestnat ve statni sprave. :-)))

to by ste urcite mal

organizacia za to vyzaduje perfektne znalosti, vykonnost, samostatnost,
nasadenie, zodpovednost atd.
.