Velke sedmisegmentovky

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Říjen 14 12:18:20 CEST 2009

Mikrospinace prilepene na oboci. Pro zastance diskretnich reseni
nenavidejici MCU. ;-)

Nicmene napadla me jedna silenost, ktera by mozna zaujala u balua pri
jeho uchylce na hodiny.

Vzit laserove ukazovatko, zaostrovaci cocku s temi civkami z CD-ROMky a
na zpusob ala VarioLight, pekne kreslit na zed. To by asi videt bylo i
ve dne a nemuselo by to tak zrat. Navic by to mohlo psat kdeco. ;-)

Melo by to vyhodu, ze pri primem kouknuti vidite kolik je hodin i po
zavreni oka. :-DD

Radek Vicek