nastavenie rozlisenia displeja vo windows xp

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Úterý Říjen 13 23:26:33 CEST 2009

Zdravim,

aky je na tom MACu virtualizacny softver?

Nedalo by sa pripojit namiesto nativneho okna cez rdesktop,
alebo VNC, alebo inac skalovat desktop virtualnej masiny?
Nemusi to byt extra pekne, ale moze fungovat.

Btw sice OT, ale pred chvilou vysla zaujimava story:
http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/wlo1GMCIfl4/The-LHC-the-Higgs-Boson-and-Fate

Lubos